حضور تسکو در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

تسکو در نمایشگاه

شرکت تسکو | حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی

بهمن ماه امسال زمان برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است. این نمایشگاه یک فرصت عالی برای افرادی است که علاقه دارند تا با جدیدترین محصولات حوزه ساخت پروژه‌های عمرانی آشنا شوند. شرکت تسکو نیز این نمایشگاه بین المللی را از دست نداده و برای نمایش توانایی‌هایش به میدان آمده است.

تسکو در نمایشگاه

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال به دلیل بیماری کرونا به جای اردیبهشت ماه در سوم بهمن ماه با حضور وزیر محترم نفت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، و مدیران ارشد صنعت افتتاح گردید. این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می شود.

تسکو در نمایشگاه

غرفه تسکو آمادگی دارد تا جدیدترین خدمت و محصولاتش را در دید بازدیدکنندگان محترم قرار دهد. کافیست از تاریخ 3 تا 6 بهمن ماه به محل دائمی نمایشگاه‌های تهران مراجعه کنید تا با آخرین خدمات شرکت آشنا شوید. همچنین در نمایشگاه شرکت‌های خارجی بزرگی حضور دارند که به شما این امکان را می‌دهد تا کیفیت بالا و استانداردهای جهانی محصولات تسکو را ببینید. برای مشاهده غرفه می‌توانید به آدرس تهران، بزرگراه چمران، سالن نمایشگاه‌های دائمی تهران از ساعت 9 الی 18 مراجعه کنید.

تسکو در نمایشگاه

تسکو یکی از شرکت‌های تولیدی ست که کار خود را در زمینه تولید و توزیع داربست و انواع قالب‌های بتنی آغاز کرده است. شرکت ما از بدو تولد در پروژه‌های بسیار بزرگی همکاری داشته و در عمر خود توانسته افتخارات بزرگی کسب کند. هتل پاسارگاد، مرکز تجاری چیتگر، پالایشگاه ستاره خلیج فارس، نیروگاه گازی عسلویه، بیمارستان برکت و تصفیه خانه قم تنها بخشی از کارنامه کاری شرکت تسکو است. شرکت از آغاز ایجاد تا به امروز تمام تلاش خود را می‌کند تا با کیفیت‌ترین محصولات به دست مشتریان عزیز برسد.

تسکو در نمایشگاه

شرکت تسکو در لیست محصولات خود طیف گسترده‌ای از نیازهای داخلی کشور را پوشش می‌دهد. همچنین تمامی محصولات در کیفیت روز دنیا و استانداردهای جهانی تولید شده تا کالاهایی در شان ایرانیان عزیز ارائه شوند. برای آشنایی دقیق‌تر با تمامی این محصولات می‌توانید به غرفه تسکو در نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنید.

تسکو در نمایشگاه

داربست‌های فلزی جزو اصلی‌ترین محصولات تسکو هستند که در پروژه‌های عمرانی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت نیز داربست‌های فلزی خود را در انواع مختلفی تولید کرده تا بتوانند در تمامی پروژه‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. شرکت تسکو در نمایشگاه امسال نفت و گاز تهران حضور یافته و نسبت به ارایه محصولات جدید خود در زمینه سیستم های دسترسی به ارتفاع شامل تجهیزات سکوهای کار درارتفاع – راهروهای دسترسی-پلکان های موقت کارگاهی وداربست و دسترسی صنعتی اقدام نموده است.

تسکو در نمایشگاه

در لیست محصولات تسکو قالب‌های بتنی مختلفی نیز وجود دارند که بسیار کاربردی هستند. کیفیت بالا و استانداردهای روز باعث شده تا قالب‌های بتنی شرکت‌ تسکو محبوبیت زیادی در بین مشتریان کسب کنند. به همین دلیل توانسته‌ایم این افتخار را کسب کنیم تا در بیشتر پروژه‌های عمرانی بزرگ کشور حضور داشته باشیم.

تسکو در نمایشگاه
لوگو - تسکو
  • (021) 22220999
  • 09124050650
  • info@teskoco.com
  • تهران، خیابان خالد اسلامبولی(وزرا)، خیابان شانزدهم، پلاک2 ، واحد2